برندهای معروف ساعت هوشمند

معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند

مقدمه

هر روزه شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی در زندگی‌مان هستیم. نیاز انسان‌ها به تکنولوژی روز به روز بیشتر می‌شود. از موبایل‌ها گرفته تا بسیاری از لوازم خانگی، با استفاده از تکنولوژی برتر توانسته‌اند بسیاری از نیازهای ما را مرتفع کنند. حال وقت آن رسیده که در مورد یکی از ابزارهای هوشمند، که هر زمانی از شبانه روز به آن احتیاج خواهید داشت، سخن بگوییم. این ابزار پیشرفته، ساعت‌های هوشمند می‌باشند که در این مطلب به معرفی ساعت‌ هوشمند اصفهان می‌پردازیم. دیگر مانند گذشته استفاده از این ساعت‌ها برای تشریفات یا یک اکسسوری تزیینی نیست. بلکه به یک نیاز و احتیاج روزانه بشری تبدیل شده است. در این مقاله به معرفی برندهای معروف ساعت هوشمند می‌پردازیم.

علت استفاده از ساعت‌های هوشمند

استفاده از ساعت‌های هوشمند به کاربر این امکان را می‌دهند، که بدون استفاده از گوشی تماس‌ها و پیام‌های خود را مدیریت کند. همچنین بسیاری از موسیقی‌های دلخواه خود را گوش فرا دهد. از دیگر مزایای برتر ساعت‌های هوشمند، نشان دادن نبض، تعداد ضربان قلب، میزان سوخت چربی و کالری در ورزشکاران است. این‌ها تنها دلیل خرید ساعت‌های هوشمند، از مراکز پخش عمده ساعت‌ هوشمند نیست، بلکه بسیاری از افراد برای لذت بردن از تیپ و استایلشان، از این ساعت‌ها در کنار لباس‌های مارکشان استفاده می‌کنند.

استفاده از ساعت‌های هوشمند

برندهای معروف ساعت هوشمند

اگر سری به بازار برای خرید ساعت هوشمند زده باشید، ممکن است با پیشنهادهای متعددی برای خرید ساعت هوشمند مواجه شوید. بسیاری از این پیشنهادها، ساعت‌های غیر اصل یا فیک می‌باشند که هیچگونه تضمین و گارانتی پشتوانه آنها نیست. پس بهتر است با مطالعه‌ی ادامه‌ی مطلب با بهترین ساعت هوشمند آشنا شوید.

  • ساعت هواوی واچ فیت

یکی از برترین ساعت‌های هوشمند اصفهان در برند هواوی، همین ساعت واچ فیت می‌باشد. این ساعت دارای صفحه نمایشگر با کیفیت و بزرگی است، که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. یکی از قابلیت‌های مهم ساعت واچ فیت، نمایش انیمیشنی فعالیت‌های ورزشی است. این قابلیت برای افرادی مناسب است، که به هر دلیلی قادر به رفتن به باشگاه ورزشی نیستند. ساعت هوشمند وات فیت، در برابر آب تا عمق ۵۰ متر مقاومت خوبی نشان داده و باتری آن چیزی حدود ۱۰ روز شارژ  را نگه می‌دارد.

ساعت هواوی واچ فیت

  • ساعت اپل سری ۶

این مدل ساعت هوشمند در برابر دیگر مدل‌های اپل واچ، بهترین و برترین می‌باشد. از این ساعت بیشتر در افرادی که گوشی اپل دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما افراد دیگر هم به دلیل داشتن یک سری مزایا از خرید آن غافل نشده‌اند. قیمت اپل سری ۶ در مراکز توزیع عمده‌ی ساعت‌های هوشمند، بسیار متفاوت می‌باشد. زیرا نسبت به مواد، بدنه و بندهایی که در آن به کار رفته قاعدتاً قیمت آن هم متفاوت می‌باشد. اما تنها ویژگی خوبی که این ساعت دارد، داشتن صفحه نمایشی 2.5 است، که موجب می‌گردد علاوه بر روشنایی خوب، زاویه دید شما هم بیشتر گردد.

ساعت اپل سری ۶

  • ساعت فیت بیت ورسا ۳

این مدل ساعت یکی از برندهای معروف ساعت هوشمند است. این ساعت که به پایشگر خواب معروف می‌باشد، یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در استان اصفهان است. ساعت فیت بیت با داشتن قابلیت‌هایی همانند متصل شدن به اسپیکر و میکروفون، مکالمه راحتی را برای کاربر رقم می‌زند. این گوشی از نظر شارژ باتری هم نسبت به سایر برندهاريال قدرت شارژدهی بالایی خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این مدل ساعت، مجهز بودن به بررسی ضربان قلب در انجام فعالیت‌های ورزشی است. یعنی به خوبی مدت زمانی را که قلب برای چربی سوزی و تمرینات هوازی صرف کرده را پایش می‌کند

  • ساعت گلکسی اکتیو ۲

یکی از برترین ساعت‌هایی که توسط کمپانی پخش عمده‌ی ساعت هوشمند سامسونگ، ارائه شده همین ساعت گلکسی اکتیو سری ۲ می‌باشد. این ساعت از نظر شکل ظاهری بسیار کامل و شیک است که در مدل‌های 40 و 44 میلیمتر در بازار موجود می‌باشند. ساعت‌های گلکسی اکتیو، در دو جنس آلومینیومی و استیل ضد زنگ و ضد خش ساخته و تولید می‌گردند. از نظر رنگ بندی این مدل ساعت با رنگ‌های متنوع و زیبایی در بازار عرضه می‌گردد.

  • ساعت رد می باند شیائومی

اگر بودجه شما اجازه نمی‌دهد که ساعت‌های هوشمند با قیمت‌های خیلی بالا را خریداری کنید، شما می‌توانید ارزانترین مدل ساعت هوشمند در اصفهان را خریداری کنید. این ساعت به نام ساعت رد می باند معروف است، که توانسته پیشنهاد خوبی برای افرادی با بودجه کمتر باشد. این مدل ساعت با سری می بند ۳ برابری می‌کند. اما یکسری از قابلیت‌های آن را پشتیبانی نکرده و از مزایای آن برخوردار نمی‌باشد.

ساعت رد می باند شیائومی

این معایب عبارتند از: عدم پویش خواب و فعالیت‌های ورزشی، همچنین تاچ ضعیف آن است که بسیاری از کاربران را خسته کرده. اما ساعت رد می برای دریافت اعلان، محاسبه کالری‌های سوخته شده و شمارش قدم‌ها بسیار مناسب است. پس اگر تصمیم دارید که در همین حد نیازهای شما برطرف شود، ما به شما خرید این مدل را پیشنهاد می‌دهیم.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم. شما هم می‌توانی مطابق با نیاز خود اعم از مجلسی یا ورزشی آنها را خریداری کنید. اگر تصمیم دارید با نمونه‌های بیشتری از برترین ساعت‌ها آشنا شوید، می‌توانید با مراجعه به سایت، لیست بهترین ساعت‌های هوشمند را مشاهده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *