ساعت های هوشمند سیم کارت خور سامسونگ

ساعت های هوشمند سیم کارت خور سامسونگ

ساعت های هوشمند سیم کارت خور سامسونگ

هر روزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی مواجهه می‌شویم. عرصه فناوری و تکنولوژی و اختراعات جدید ما را شگفت زده می‌کند. یکی از این پیشرفت‌ها، به وجود آمدن ساعت هوشمند سامسونگ می‌باشد. این تکنولوژی برای تمامی افراد با تمام سنین بسیار گزینه ایده آل و مناسب است. حال اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید، که در طول روز تماس‌ های زیادی دارید یا اینکه ورزشکار هستید، این ساعت یک وسیله همه کاره بوده که به درد شما می‌خورد. اغلب ساعت‌ های هوشمند همانند موبایل‌ها دارای سیم کارت هستند یا به اصطلاح سیم کارت خور می‌باشند. حال در این پست تلاش کرده‌ایم تا ساعت‌ های هوشمندی که سیم کارت خور می‌باشند را به شما معرفی نماییم.

منظور از ساعت هوشمند چیست ؟

هنوز بسیاری از افراد ساعت هوشمند را نمی‌شناسند و آن را از نزدیک ندیده‌اند. قبل از اینکه بخواهیم به معرفی ساعت‌ های سیم کارت دار بپردازیم، بهتر است خود ساعت هوشمند را توضیح دهیم. به آن دسته از ساعت‌ های مچی که قابلیت عرضه خدماتی همانند نمایش دادن زمان، ارسال و دریافت پیامک بازی، دوربین، پخش موزیک و صفحه لمسی را دارد، ساعت هوشمند می‌گویند. با پخش عمده ساعت هوشمند عده‌ی کثیری از افراد این ساعت‌ ها را خریداری کردند و بسیاری از امورات خود را به راحتی با آن انجام می‌دهند. بسیاری از افراد استفاده و خرید این ساعت‌ها را کار بیهوده می‌دانند، در حالی که یک ساعت هوشمند بسیاری از کارها را در آن واحد بهتر از گوشی موبایل انجام خواهند داد.

انواع ساعت های هوشمند سیم کارت خور سامسونگ

ساعت‌ های هوشمند خود دارای قابلیت‌ های متعددی هستند. یکی از این قابلیت‌ها، وجود سیم‌کارت می‌باشد که موجب شده نسبت به دیگر ساعت‌ ها یک مزیت برتر باشد. در ادامه به چند نوع از این ساعت‌ ها که دارای سیم کارت هستند اشاره می‌کنیم.

– ساعت هوشمند Galaxy watch activ2

برند سامسونگ جز یکی از برند هایی اصلی و مطرح در ساخت ساعت ‎های هوشمند می‌باشد. این مدل ساعت یک ساعت بسیار درخشان به یک صفحه نمایش 1.2 اینچی دارای وضوح 360 در 360 پیکسل است. برخلاف ساعت‌ های هوشمند دیگر این ساعت دارای یک سیستم عامل os _ agnostic است، که به راحتی بر روی هر دو دستگاه اندروید قابلیت اجرا دارد. این ساعت مچی را برای امورات روزانه و ورزشی بسیار مورد استفاده قرار می‌دهند. ویژگی ضد آب بودن ساعت، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد، تا به راحتی در شنا آن را به همراه داشته باشید. از دیگر مزیت‌ های برتر آن داشتن اسلایت سیم کارت می‌باشد. اصولاً سیم کارت‌های آن هم با شبکه‌ های 4Gltf بسیار سازگارتر است. در آخر هم باید گفت با تمام امکانات بالا داشتن یک مانیتور نمایش دهنده ضربان قلب آن را خاص‌تر کرده است. زمانی که ضربان قلبتان بالاتر از حد معمول برود، به راحتی به شما اطلاع می‌دهد. در بسیاری از مراکز پخش عمده ساعت‌ هوشمند این مدل ساعت یافت می‌گردد.

ساعت های هوشمند سیم کارت خور سامسونگ

– ساعت هوشمند سامسونگ GEAR2_DZ09

این ساعت هم که جز ساعت‌ های هوشمند برند سامسونگ به حساب می‌آید، یکی از زیباترین و شیک‌ترین ساعت‌ها می‌باشد. علاوه بر این که از زیبایی خاصی برخوردار است، تمام امکاناتی را که یک ساعت هوشمند دارا می‌باشد را به همراه دارد. یعنی قابلیت ارسال پیامک، انجام تماس تلفنی، فیلمبرداری و ضبط صدا را هم انجام می‌دهد. با قرار دادن یک سیم کارت در این ساعت یک گوشی هوشمند به همراه خود خواهید داشت که تمام کارها را که با یک گوشی انجام می‌دهید. این نوع ساعت دارای آپشن‌هایی نظیر ویس ریکوردر، پخش فیلم، ماشین حساب دیجیتالی و بسیاری از موارد ریز و درشت است.

ساعت های هوشمند سیم کارت خور سامسونگ

– ساعت هوشمند سامسونگ مدل x8

یکی دیگر از ساعت‌ های بسیار زیبا که مورد استفاده اکثر افراد می‌باشد، ساعت هوشمند مدل x8 است. این ساعت علاوه بر داشتن فرم و شکل ظاهری مطلوب از کیفیت خوب و طراحی زیبایی برخوردار می‌باشد. همچنین داشتن قابلیت سیمکارت آن را از دیگر ساعت‌ های هوشمند متمایز کرده است. این مدل دارای ماشین حساب، قابلیت ضبط صدا و تقویم است که علاقمندان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. به دلیل محبوبیت این ساعت‌ها اصولا فروش آنها به صورت عرضه عمده ساعت‌های هوشمند می‌باشد.

ساعت های هوشمند سیم کارت خور سامسونگ

دیگر ساعت‌ های هوشمند دارای سیم کارت

در فروشگاه‌ های ساعت هوشمند سامسونگ اصفهان ساعت‌ های مچی دیگری هم به چشم می‌خورند، که از قابلیت سیمکارت خوری محروم نیستند. شاید کیفیت آنها همانند برند سامسونگ نباشد، اما با اطمینان می‌توان گفت چیزی هم از آن‌ها دست کم ندارد. آنها با یک طراحی خاص و استاندارد تولید و ساخته شده‌اند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

ساعت هوشمند ou_ smart wach

این ساعت همانند دیگر ساعت‌ های هوشمند سیم کارت خور مجهز به سیم کارت نانو یا میکرو سیم کارت است. همچنین یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی دارد، که به عنوان یک دوربین عالی عمل خواهد کرد. این ساعت برای بسیاری از آقایان و خانم‌ها گزینه ایده آل می‌باشد.

ساعت هوشمند Appale wach series3

ساعت های هوشمند سیم کارت خور سامسونگ

ساعت‌ های اپل پرچمداران در این زمینه هستند. این ساعت دارای دو پردازنده دو هسته‌ای هستند، که عملکرد آن را بالاتر خواهد برد. باتری این ساعت چیزی حدود 18 ساعت مقاومت دارد. شاید همه این مدل ساعت را در برابر ساعت هوشمند سامسونگ اصفهان یک مدل قدیمی بدانند، اما این ساعت بسیار فوق‌العاده و محکم در مقایسه با دیگر ساعت‌ هاست که با مقاومت در برابر آب به خوبی از خود محافظت می‌کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *