بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون

بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون

در این متن، 5 تا از بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون را معرفی کرده ایم.

1- HAYLOU LS02

بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون

یکی از بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون ، ساعت هوشمند Haylou LS02 می باشد که، از محبوبیت بالایی در میان کاربران ایرانی برخوردار است. اولین موضوعی که خرید هایلو ls02 را منطقی کرده، قیمت بسیار ارزان این محصول است زیرا قیمت Haylou LS02 حتی از MI band 5 نیز ارزان‌تر است! حاشیه صفحه نمایش نه آنقدر زیاد است که توی ذوق بزند و نه آنقدر کم است که شما را به وجد آورد اما نسبت به قیمت محصول، قابل قبول است. رزولوشن صفحه نمایش، 320 در 320 پیکسل است و خوانایی بسیار مطلوبی زیر نور مستقیم خورشید ارائه می‌دهد. باتری 260 میلی­ آمپر ساعتی، در استفاده روزانه در حدود 20 روز دوام می­ آورد و اگر به­ صورت مستمر از آن استفاده کنید، حداکثر تا دو هفته شما را همراهی خواهد کرد.

به‌ واسطه سنسور حرکتی به‌ کار رفته در ساعت، اطلاعات ورزشی ثبت شده، خطای زیادی ندارند. وزن ساعت Haylou LS02، تنها 35 گرم است. نکته مثبت این ساعت، پشتیبانی از زبان عربی است، به‌ همین خاطر پیام‌ های فارسی نیز قابل مشاهده هستند البته بعضی از حروف جدا‌ جدا نمایش داده می‌شوند. شارژر آهنربایی، بلوتوث نسخه 5، لبه‌ های برش خورده 2.5D، بند قابل تعویض، سیستم پایش خواب، رصد 24 ساعته ضربان‌ قلب، از دیگر امکانات این مدل است که باعث شده فروش بالا و رضایت کامل خریداران را در پی داشته باشد.

2- HAYLOU GST

هایلو GST در بازه قیمتی 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان قرار دارد که ویژگی‌ های کاربردی و مناسب آن سبب شده خریداران مچ‌‌ بند هوشمند را به خرید ساعت هوشمند هایلو جی اس تی ترغیب کند. آنچه در نگاه اول خودنمایی می‌کند صفحه بسیار بزرگ این ساعت است زیرا نمایشگر به‌کار رفته در آن 1/69 اینچ است که در این بازه قیمتی فوق‌العاده به‌حساب می‌آید. بزرگ بودن نمایشگر باعث می‌شود پیام‌ های دریافتی را راحت‌تر بخوانید. رزولوشن 240 در 240 پیکسل کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون از قابلیت‌ های ویژه این ساعت هوشمند است که خرید آن‌ را بیش از پیش توجیه می‌کند.

باتری به‌ کار رفته در این ساعت از نوع غیر قابل تعویض با ظرفیت 220 میلی‌آمپر ساعتی است که طبق توضیحات شرکت سازنده یک هفته دوام می آورد. البته اگر اندازه‌ گیری 24 ساعته ضربان قلب را خاموش کنید، حدود 9 روز بدون نیاز به شارژ مجدد شما را همراهی می‌کند. بند این ساعت، 22 میلی‌متر عرض دارد و از جنس سیلیکون طبی بدون حساسیت است. کیفیت این بند خوب است اما اگر به هر دلیلی جنس آن‌ را دوست نداشتید می‌توانید آن ­را تعویض کنید. در مورد وزن، با یک ساعت متوسط روبرو هستیم و با احتساب بند، حدود 50 گرم وزن دارد. البته ارگونومی خوب ساعت هوشمند Haylou GST و طراحی کم‌نقص آن باعث شده وزن آزار دهنده‌ای نداشته باشد.

3- MIBRO COLOR

بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون

برند Mibro هم شبیه برند هایلو، ساعت‌ های با کیفیت و ارزان‌ قیمتی را به بازار معرفی کرده است. Mibro color قیمت کمتر از یک میلیون تومان دارد و به‌ واسطه نمایشگر 1/57 اینچی، از محصولات موفق و قابل قبول به حساب می‌آید. باتری به‌کار رفته در این ساعت ظرفیت 270 میلی‌آمپر ساعتی دارد که با استفاده روزانه، در حدود 10 روز دوام می‌آورد. پشتیبانی از 15 حالت ورزشی از جمله بسکتبال، یوگا، تردمیل، پیاده‌روی آزاد و … باعث شده ساعت میبرو کالر در قد و قواره یک ساعت هوشمند کامل ظاهر شود. اندازه گیری اکسیژن خون، پایش خواب و رصد فعالیت‌ های روزانه از دیگر ویژگی‌ های کاربردی Mibro color است. این ساعت، فشار 5 اتمسفری زیر آب را تحمل می‌کند. برنامه رابط این ساعت هوشمند، Mibro fit است که تمام اطلاعات دریافتی از ساعت را بر روی موبایل نمایش می‌دهد. قابلیت شخصی سازی واچ‌فیس‌‌ نیز در این برنامه وجود دارد.

4- HAYLOU RS4

بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون

هایلو رقیب Mi watch lite و Redmi watch 2 lite است زیرا در این بازه قیمتی جزو معدود ساعت‌هایی است که دارای GPS داخلی است. طراحی چهارگوش این ساعت شباهت زیادی به اپل‌ واچ ها دارد. هایلو برای تولید RS4 دست و دلبازی به خرج داده و از پنل AMOLED استفاده کرده است. رنگ‌ها عمیق و چشم‌نواز هستند و رزولوشن 448 در 368 پیکسلی کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. نکته مهم، میزان دوام باتری است که در استفاده معمولی حدود دو هفته دوام می‌آورد زیرا میزان مصرف انرژی در نمایشگرهای AMOLED بسیار پایین است. این مقدار دوام باتری در حالی است که ظرفیت باتری ساعت هوشمند Haylou rs4  فقط 230 میلی‌آمپر است! اندازه صفحه نمایش 1/78 اینچ است که در این بازه قیمتی عالی ست. استاندارد IP68، اندازه‌گیری اکسیژن خون، بلوتوث 5.1، پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها، بدنه فلزی و … از هایلو RS4 یک ساعت فوق‌العاده ساخته است.

5- LENOVO S2 pro

بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون

در بازه قیمتی یک میلیون تومانی، ساعت هوشمند Lenovo s2 pro قرار دارد که از یک نمایشگر 1/69 اینچی بهره می‌برد. رزولوشن 240 در 240 پیکسلی، یک کیفیت متوسط ارائه می‌دهد. گرچه حاشیه کناری نمایشگر قابل قبول است اما حاشیه پایین ساعت کمی زیاد است. ظرفیت باتری به‌کار رفته از نوع 250 میلی‌آمپر ساعت است و در صورت استفاده روزانه، حدود 7 روز شما را همراهی می‌کند. لنوو از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند و در حدود 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام می‌آورد. این ساعت فاقد میکروفون، بلندگو و شیار سیم‌کارت است اما قابلیت رد تماس را داراست. بدنه ساعت از جنس فلز است و لبه‌های برش خورده به اصطلاح 2.5D، باعث شده با یک ساعت هوشمند زیبا روبرو شویم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *